Wednesday, 19 December 2012

RESULT sem5

ASSALAMMUALIAKUM semua.. hari ini hari yang dapat dibanggakan..hehe bukan ap..result keluar dh pun..ALHAMDULILLAH..aku dapat DL lg..syukran~ 3.85 ok kan? walaupun jatuh dri 3.94..aq still lega sebab CGPA up sket! 3.76------------------>> 3.77 hehe sikit je..tapi ALHAMDULILLAH lepas..
dapat je result td terus bagi tau ayah yang tengah tengok tv dekat depan tu..ayah teros berjabat tangan n cakap TANIAH~..terima kasih ayah..hehe LOVE U LA!... hurmm nak juga kongsi saat manis ni dengan kekasih hati..kekasih hati?? huhu takpa la aku sayang die lagi kot! hurmm dia penat sangat tu..biarlah dia berehat..kejap lagi die nak masuk kerja..take your rest love~..

p/s: hehe kali ini spelling aku ok sikit kan? hahaha harap2 boleh paham..DAAA~

                                                                                                                                       

No comments:

Post a Comment

kata INDAH diperlukan wheee~